2015年8月13日 星期四

生活分享

           photo resserver.php_zpseqmnhs7x.jpg


           photo resserver.php_zps9hbpnt59.jpg

           photo resserver.php_zpsrbsrezmh.jpg

早排去九龍城食飯,行開泰國鋪事頭婆介紹左黃咖哩醬叫我買,話好好食,買左後一直未整,今日就解決左佢先,一路煮已經覺得好香喇,今次唔食飯,加多個薄餅點黎食,好好味呀,兩人好快就清左碟!

          

朋友的爸爸仙遊,一大班朋友都有心地到靈堂致祭。過後,朋友聚頭也是要醫肚的,去了附近的生記茶餐廳。

店的地方不大,但貼了很多明星到來的照片。

羔蟹粥:

          sang wood photo b768ad7f-5c5f-45a8-a434-f59a478acf67_zpsyl8zu4tw.jpg

          sang wood photo aa88a3dd-571b-4a3f-96e5-5b8d5c8c0592_zps4cqwjarf.jpg

          sang wood photo 23954e08-b98e-4f37-9e33-969f85159c79_zpskt0cenxd.jpg

二百一蚊左右鬼咁大窩,羔蟹好多羔又鮮甜,粥底綿到不得了又盡吸蟹之精華,沙窩底有少少粥是痴底的,至正呢部份,咪錯過。

          sang wood photo ca4d4eda-b87a-4a0c-9a3b-bf1fded2b8de_zps9repyfhv.jpg

炒麵,係,Out Focus,有原因,因為太好食,炒得好乾身,味道剛剛好,真係不知不覺就食幾碗停唔到!

          sang wood photo 7a0fc2f2-49f3-4c31-9378-f0fbe3b12996_zpsbpobefcv.jpg

籠仔蒸飯係有幾款既,由於當日又話蜆賣晒蟹又食過,蟶子啦咁!下面既飯略略炒過,吸收蒸蟶子既蒜蓉豉油與粉絲,無論你幾飽,你都一樣會食!

          sang wood photo 446e8672-c2a9-414a-80f2-932c8d2dc380_zpsdlmcjxxk.jpg

          sang wood photo fbc214ac-07c8-4c93-b57a-f13003fd4962_zpsxj31cugf.jpg

八爪魚丸,又係好食!首先,極之彈牙,當中混入新鮮八爪魚粒,鮮甜到不得了,又大粒,炸得剛剛好,必點!

其他好好食但影唔切包括有雞翼啦,椒鹽八爪魚咀,蒜蓉蒸茄子都要食。

話說牆上貼明星相都同一位以為佢都係明星既男仔合照,再睇牆上餐廳報道,八十後廚師!店內幾位女士就不斷試圖或意圖入廚房附近偷望。師傅仔出過黎一次,真人黑瘦,應該捱得辛苦,但的確幾靚仔,可能被幾位女士嚇親,之後成晚,都無出過黎喇。

          

剛過去的星期天,買了一條新裙,第二天立刻穿上班,同事 R 早上見到我,先來個「日行一善」,稱讚一番.......

R:今日做咩咁靚嘅.......

F:佢今晚去飲.......

我:哈哈,有幾靚呀?咪返工裙一條.......

R & F O晒嘴!

也許因為我近年無論是穿套裝、smart casual丶還是 casual,大部份都是襯褲為主,所以我偶爾穿上裙子,同事都會覺得比較好看。

其實是認真的,今年特別想穿裙,皆因厭倦了下雨天時西褲丶尤其是褲腳被弄濕了,要「噏」全日那種感覺,穿裙弄濕了腳,可以直接抹乾腿,比穿褲子容易處理得多!