2015年10月29日 星期四

隨想隨寫

          

假若你會用公司的internal email與其他同事溝通...

當你與其他同事講你阿head的是非...

神推鬼使下卻把此email send了俾你阿head...

換作是你的話,你會怎麼辦呢?...


我個被鬼遮眼的朋友仔就發生了這大鑊事件...

而佢的做法是「和盤托出」,大膽地兩邊講大話...

直認自己與同事A一直有電郵上的交往...

話嗰封電郵的內容所講的係同事A的上頭諗法...

(剛巧同事A的上頭與朋友仔的阿head係有心病....)
                    
朋友仔知道自己在公司命不久已...

明刀明槍訴說自己阿head的是非,而且證據確鑿...

雖然「解話」牽強,冇其他辦法,唯有以大搏大...

而佢亦唔會與同事A講番此件事...

但我也蠻佩服朋友仔的「急才」,在一瞬間俾佢諗到解決方法...
                    
經過此役後,朋友仔都唔夠膽立亂用公司email講私人野啦...

其實佢公司人唔係多,但是非卻數唔停...

都係嗰句,公司陰盛陽衰的話,是非多籮籮...

                    

早排,一位親戚離開咗,佢年紀都好大,很久沒碰面,但對我地兩代人都照顧有加,細細個就睇住我地大,對我地一家都好大影响,之後因為搬咗屋,慢慢越大就越少見面,往往一年先一次,上次見面都幾年他太太離開,心裡面都好難過,因為入咗老人院之都未去過探佢,之後無耐就走了,但當晚佢既子孫都打點得好好,而在堂內沒有太多悲傷的感覺,都年紀較大,大家心裡面都已有一個預算,自己好似去咗一個親戚聚會咁,心諗,有時好似真係好似到白事嘅時候先會見返啲舊親戚朋友。

每次這個時候,其實都好想寫低自已的想法,身後事想點,係咪行得太前?今日唔知聽日事,行路都會比車撞啦。

1) 基督教儀式。

2) 我份人鐘意笑,就算我走咗,當然我都好希望多啲朋友黎歡送我,但我指真係歡送我,開開心心咁笑一場。

3) 所以都唔駛播嗰啲悲歌,反而播啲開心啲嘅歌就好,特別要點一首歌,每次都好BUY 陳奕迅- 活著多好。

4) 瞻仰遺容,呢個部份真係可圈可點,我唔知走時係咩環境,或者個師傅手勢好唔好>_<" 所以我唔會刻意要求取消呢PART,但說真的,我只想各位同我講聲BYEBYE就好,加多個笑臉或者鬼臉就更開心,我OK架。

5) 葬送地點,作為一個香港人我明白有塊地係最好嘅,但啲地咁貴而我又鍾意海多啲,所以海葬就最好嘞,一來我LIKE海,二來上山太辛苦。大家都老人家啦,頭幾年可能多啲人黎 (可能都無),過兩年都可能無咯,咁去海邊,咪可以當去海邊野餐或者攪個上船開P釣魚,一舉兩得。至於地點就未諗好,諗好先UPDATE啦。

                    

收到中學同學相邀去聚舊。我例牌問了大家近況,然後當看到大家的近照後(他們上次的GATHERING),我又有點情不自禁地心直口快了………不過這次我忍住!我只說,呀大家都長大了!(很有口德)

然後呢,我竟然發現到,我的中學戀人竟在上次他們的GATHERING裡出現了!

想想也真奇妙啊,多年無見,大家都走過了千山萬水,樣子老了,心境變了,但那顆識於微時的赤子之心還留在體內某個角落吧。雖然沒有真正見到他們的真身,但從照片裡也看到歲月在我們身上走過的痕跡(可幸的是,我還沒有變成肥肥的師奶)。

中學啊,真是讓人懷緬的好時光。初中的時候,我算是級內的壞學生吧,常常帶頭搞事(註:學校是BAND 1的英中呀吓,不是在天水圍那種中學),老師遇到我這種學生,感到非常頭痛。成績永遠是第一個學期很差,但第二個學期不錯(因為第一個學期後要見家長,我媽永遠見完家長後會聲淚俱下地與我對峙,唉不想煩,所以第二個學期都會發奮圖強)。

中學時的我,好像對運動也非常熱衷,我是排球隊的隊員,也曾入選過羽毛球隊。那時候,一放學就在學校玩到癲,學校的球場超大,同時可以兼容多種球類的訓練。球場上有男孩子一直喜歡我,但我到很後期才漸漸意識到,我不是後知後覺感情遲緩,而是根本對那些人沒有感覺,就不會節外生枝地想其它。明明是一起玩,怎會忽然想到男女之情呢?我又不是花痴,不會常幻想誰誰誰對我有意。………我的心,一直靜靜懸在一個孤單的男孩身上(應該是自中二開始吧)………(我要開始寫回憶錄了嗎??!)