2015年12月5日 星期六

生活點點滴

               

健脾清潤的蘋果淮山湯,我煲的湯唔會好濃,通常煲一個多小時便飲得,一來慳火力,二來其實煲一個多小時的湯已很夠味。


               sang wood photo resserver.php_zpstqxcmefl.jpg

這天老公話想食豆腐炆燒肉,好「佬」的一個餸,大部份男人都鐘意食。

               sang wood photo resserver.php_zps0sfbiao7.jpg

鶴藪白菜好肥美

               sang wood photo resserver.php_zpsl9vq8vnt.jpg

               

話說約了 m去吃火鍋。

m:昨晚中左六合彩未,我要分錢 (我說好中了八千萬會送她200萬)

c:我啊... 最多嗰條係中1.5個字囉唔該晒,20蚊都收唔返

m:oh..仲諗住聽日嗰餐你請

c:中左聽日即刻轉場啦!hoho~~~~即刻同你地飛去倫敦食

c:唔得就...近近地....日本先啦~~shabushabu!

m:駛乜去日本呀,包架機叫啲師傅呀,魚生自己行過來啦

幻想就是美麗,講下都開心!

               


從前在每年的年尾,都不會有很深的感觸又或是要回顧甚麼。今年覺得時間過得特別快,真的特別快。沒什麼好回顧,只是近日,非和一年將盡有關,突然有些感受。

這幾個月突然多事,有人生了寶寶,有人做手術切除腫瘤;有人懷孕,有人死亡;有人從新去愛,有人為抓著愛受盡煎熬。坐在靈堂,我發現這世界仍不偏不倚地轉動;看著朋友還未到一歲的女兒,輕撫她的小臉的一剎,總覺得世界又近又陌生。人生到底是什麼一回事呢?到頭來也是一場空。

不過,我相信,只要有愛,總能在那一場空之前好好的走。