2016年8月7日 星期日

生活雜碎

               

媽媽說,姐小時候是個管家婆。其中,和大家分享一件趣事。

那時姐才6、7歲,媽和人到泰國旅行,叫姐好好看住爸爸。旅行途中,媽致電回家問好。


姐說:daddy唔返屋企食飯啊!病左又唔睇醫生啊!

後來,爸到機場接媽媽後,兩人一起吃宵夜。媽致電回家,扮另一個女人。

媽:(嬌聲嬌氣地)喂,我想搵x哥啊(爸爸)。

姐:佢唔晌度喎。

媽:哦,咁好啦,無野喇。

媽甫回家,姐便鬼鬼祟祟的說:媽咪,我地入房傾計丫。

入房後……

姐:頭先有個女人打黎搵daddy啊!

真的十分稱職呢! 哈哈!

而我呢,5、6歲,像啞巴一樣靜。

                    

又係冬瓜湯,不過這次是素湯,沒有加肉類。

主角係冬瓜一大片,配角係赤小豆、炒扁豆、眉豆、生熟薏米、百合、淮山、粟米、紅蘿蔔。

沒有肉類,味道依然不會寡,而且仲份外甘甜。

                photo resserver.php_zpsfqpzujvy.jpg

這陣子的陽光,真正令人感到夏天的熱力。

其實我很喜歡夏天的陽光,適量的曬太陽可以令人心情好,也有助吸收鈣質。

時下強調美白,我可不太有興趣,沒有一點古銅膚色,

又怎像身處夏日 ?

防曬我會塗,但基本上作用不大。

因為我始終會曬黑,只是塗了不會曬傷脫皮。

這個蒸肉餅,無甚特別,只是懶人夏天至愛,加入馬蹄可以爽口一點。

                photo resserver.php_zpsuphvhw4q.jpg

                    

周末,約了姐見面,到金鐘吃午飯。

在不遠處有兩個中年男人在用膳,狀似內地暴發戶。他們邊吃邊談,言談甚歡的樣子。突然,其中一人皺起眉,招手叫侍應。

男人:(十分不滿的樣子)碟飯好鹹喎,鹹到食唔到!(但明明就吃了大半碟)

侍應:很鹹啊?對不起……(拿走碟子,招手請經理幫忙)

侍應:(指著食物對經理說)好鹹。

經理:先生,碟飯好鹹?

男人:係啊,鹹到食唔到啊﹗點解咁鹹架?

經理:先生,唔好意思,需唔需要換過另外一碟俾你?(我想是因為他已吃了大半,所以經理便這樣問。)

男人:(點頭)唔。

經理:咁先生你想要返同樣既飯定要另一款食物?

男人:意粉。

經理:咁要同樣既由飯轉意粉定要另一款意粉呢?

男人:唔……有咩意粉?

經理:不如肉醬意粉?(最便宜?)

男人:好啦。

如是者,經理便再為他預備了一份肉醬意粉了。

怎麼可以這樣貪心的呢?討厭這樣的人,用這種手段去奪取更多。